carolinaochhundarna.blogg.se

Hallå! I denna blogg kommer du under en månads tid att få läsa om min resa i Spanien där jag kommer att jobba för organisationen SOS-Animals som tar hand om herrelösa hundar! Du kommer att få läsa en hel del om hundarna, tillvaron på organisationen och mig iklädd i mina remsandaler!

SMUTSIG

Publicerad 2013-08-17 12:11:00 i Allmänt

Hej på er!
Mitt första pass idag ägde rum på SOS2 och jag tänkte att jag skulle visa er hur man ser ut efter en morgon där!
För att förklara fläckarna skulle jag väl säga att det är en blanding mellan jord, bajs och kiss!
 
Malagas next top model!
 
 
 
Det ser bättre ut än vad det är...
 
Hoppas ni känner och är fräschare än mig, det är ganska lätt!
 
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2013-08-17 13:45:06

Stefano-hunden var en riktigt stilig en, och du ser också ganska snygg ut för att vara täckt av smuts o hundbajs..:)
Jobba på med vovvarna, ser fram emot att du kommer hem! Kramar från faster!

Postat av: Mamma Marie

Publicerad 2013-08-17 17:53:22

Det där med tvättmaskin är en grej...Förstår dock att det kanske är lite svårt att då till fräschhetskänslan eftersom det är same, same varje dag. Glad också att nu fick den lilla valpen. Har tänkt på dem lilla stackaren och nu får han er omvårdnad, BRA! Pussis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carolina Denijs

Mitt namn är Carolina Denijs och har alltid haft en stor passion för hundar. Under augusti månad kommer min stora dröm besannas genom att jobba som voIontär med övergivna hundar! Jag kommer att befinna mig i staden Villa Franco som ligger utanför Malaga i Spanien.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela