carolinaochhundarna.blogg.se

Hallå! I denna blogg kommer du under en månads tid att få läsa om min resa i Spanien där jag kommer att jobba för organisationen SOS-Animals som tar hand om herrelösa hundar! Du kommer att få läsa en hel del om hundarna, tillvaron på organisationen och mig iklädd i mina remsandaler!

RÖSTEN SOM AV EN ÄNGEL

Publicerad 2013-08-20 13:22:00 i Allmänt

Som ni har väntat på detta ögonblicket! Jag ber om ursäkt för det, det tog längre tid än jag hade väntat mig att ladda upp ett klipp på youtube än väntat. Men nu ligger videon i alla fall uppe! Texten här nedanför är från igår!
 
19/8
 
Det här med kändisskap är jobbigt. Jag har skrivkramp över alla autografer jag har fått skriva hela natten. Både män och kvinnor har trånat och bett på sina bara knän att få gifta sig med mig. I alla fall i mina drömmar. Karaoken igår bevisade att rösten som alltid(...) låter så bra i bilen inte riktigt levde upp till mina förväntningar. Dock försökte jag jobba lite mer med kroppen än med själva magstödet. Ni kan ju avgöra själv om jag lyckades med mina små avledningsförsök, nu när jag har lagt upp videon för hela världen. Jag förväntar mig 7000 visningar första dygnet...
 
 
 
Idag har vi tagit det lugnt. Det var lika trevligt på Tapas Bar igår som förra söndagen, och förhoppningsvis håller traditionen i sig tills min sista söndag nästa vecka, som är den sista heldagen för mig i Spanien!
 
Svettig tjej efter ditt livs uppträdande!
 Pizzan var en stabil återställare efter adrenalinet som flödat!
 
Vi tog precis adjö av Sofia som åker hem idag, hon var bara här i "ynka" 19 dagar. Det kommer bli tomt utan henne, som har varit här precis lika lång tid som mig! Nu kommer vi vara fem stycken och den 23 åker Oscar så då blir vi fyra stycken tills jag åker den 26. Den 27 anländer en ny tjej, som jag alltså inte hinner träffa. Det kommer bli lite körigt med så få volontärer när man har tre olika ställen att åka till men troligen kommer allt funka bra ändå! Den 31 flyttar de dessutom till det nya huset så då förkortas lite res- och arbetstid!
 
Jag saknar er! KRAM

Kommentarer

Postat av: Mamma Marie

Publicerad 2013-08-20 22:15:47

Men jäklar i havet vilka sångerskor! Förstår att publiken var som galna. Förstår inte varför du vill jobba med hundar när du har en framtid som artist ;) Ser så otroligt skönt ut att kunna vara ute på kvällen i bara shorts och blus. Älskar de där ljumma kvällarna som det är alldeles för få av i Sverige. Sov gott nu min flicka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carolina Denijs

Mitt namn är Carolina Denijs och har alltid haft en stor passion för hundar. Under augusti månad kommer min stora dröm besannas genom att jobba som voIontär med övergivna hundar! Jag kommer att befinna mig i staden Villa Franco som ligger utanför Malaga i Spanien.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela