carolinaochhundarna.blogg.se

Hallå! I denna blogg kommer du under en månads tid att få läsa om min resa i Spanien där jag kommer att jobba för organisationen SOS-Animals som tar hand om herrelösa hundar! Du kommer att få läsa en hel del om hundarna, tillvaron på organisationen och mig iklädd i mina remsandaler!

ETT MIRAKEL HAR SKETT!

Publicerad 2013-08-16 22:40:15 i Allmänt

Vi har fått valpen! Valpen som hade fästingar överallt och som jag nämnde senast i förra inlägget! Anna och Sofia var ute på promenad och mötte valpen och gosade med den. Då kommer grannen körandes och säger "Perro, for you!"! Så nu är han tvättad i loppmedel och med fästingdroppar. Det enda som återstår är en röstning om han ska heta Valle eller Tobby! Jag tycker Valle och Anna Tobby, så vi får se!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Systern

Publicerad 2013-08-17 18:15:08

Tjohooo! Pussa den lilla sötingen från mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carolina Denijs

Mitt namn är Carolina Denijs och har alltid haft en stor passion för hundar. Under augusti månad kommer min stora dröm besannas genom att jobba som voIontär med övergivna hundar! Jag kommer att befinna mig i staden Villa Franco som ligger utanför Malaga i Spanien.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela