carolinaochhundarna.blogg.se

Hallå! I denna blogg kommer du under en månads tid att få läsa om min resa i Spanien där jag kommer att jobba för organisationen SOS-Animals som tar hand om herrelösa hundar! Du kommer att få läsa en hel del om hundarna, tillvaron på organisationen och mig iklädd i mina remsandaler!

"DET HÄR BLIR SISTA GÅNGEN JAG..."

Publicerad 2013-08-26 07:28:40 i Allmänt

Igår är det min sista heldag här på SOS Animals i Spanien. Idag klockan halv fem blir jag skjutsad till flygplatsen med två vovvar med i bagaget för att ta hem till Sverige. En ska få en ny familj och en ska bo i fosterhem tills hon får ett permanent hem! Det känns så konstigt! Det här har ju varit mitt hem under en månad och mina nya vänner har varit min permanenta familj. Man har blivit van med rutinerna, huset, solen, hundarna och alla de skratt som har ljudit mellan väggarna här borta. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt rubriken som pryder detta inlägg...
För två dagar sen var det min sista gång på SOS 2 och igår tillbringade jag båda passen vid det nya huset! Jag ville visa er lite bilder på vovvarna från SOS2. Så fina!
 
 Benson
 Abbe
 Lennon
 Matilda som kallas Tille
Lilla Bella(-bus)
Zlatan, världens knähund trots hans storlek. Jag tycker han är så lik min fasters gamla hund som hette Peppe, i alla fall vad jag minns!
 
Den här tiden imorgon ligger jag i min egen säng och sover (om jag inte vaknar av reflex och redo att plocka bajs i högsta hugg!)!
Vi hörs senare idag, håll utkik! KRAMAR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carolina Denijs

Mitt namn är Carolina Denijs och har alltid haft en stor passion för hundar. Under augusti månad kommer min stora dröm besannas genom att jobba som voIontär med övergivna hundar! Jag kommer att befinna mig i staden Villa Franco som ligger utanför Malaga i Spanien.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela